Vi har hatt en FRIHELG!!

Categories Blogg

Ja, du leste riktig!

Ellie har vært på avlastning fra fredag til idag.

Det har gått veldig bra, og jeg fikk endelig kjenne på følelsen av å kunne gjøre hva vi ville. Det er over 2 år siden sist. Det er altfor lenge siden med andre ord.

Ellie har vært på tusenfryd for første gang i sitt liv, og hun har fått masse oppmerksomhet i hele helgen. Tror hun har kost seg masse! 😀

Hun våknet veldig tidlig (kl 03.30), men det er sikkert noe som blir litt bedre etterhvert som hun blir enda mer kjent og trygg.

Det som var så deilig var at vi hadde absolutt ingen planer. Vi tok det med ro, og koste oss.

Formen min er enda ikke helt bra, og jeg hoster så jeg brekker meg daglig, og mistenker at nok en bihulebetennelse er på vei (har tannpine og det verker i bihulene). Men det er hva man gjør det til, og helgen var uansett kjempefin 😍❤

Hun var veldig sliten når vi hentet henne, men det er jo ikke så rart. Mange nye inntrykk, samt litt mindre søvn gjør noe med oss alle sammen.

Hun ble iallefall veldig fornøyd når hun fikk spille litt på pappas mobil igjen 😎📱

2 kommentarer

2 thoughts on “Vi har hatt en FRIHELG!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *