Superhelten Ellie

Categories Blogg

Formen er ikke helt på topp om dagen, da jeg har blitt skikkelig forkjøla. Sliter med bihulene :/ Men det går seg til ☺

Måtte le litt av Ellie idag, for hun var så søt.

Kom hjem fra barnehagen,og hun kikket i skuffen jeg har klær som er litt store for henne nå. Der hadde jeg glemt at jeg hadde lagt et type kostyme som hun kan ha på karnevalet i barnehagen i høst. Hun kom med denne og verdens største glis. Klart hun skulle få prøvde den! 😍 Og når den var på plass så begynte hun å snurre rundt og man kunne se at hun var ordentlig stolt. Tror hun følte seg veldig fin – og det var hun jo også! ❤

Hun har begynt med «lalala» og «ma-ma-ma-ma» lyder nå, så her er det bare å kjøre på med stimuli, så lærer hun nok å snakke fortere enn det som er «normalt» i hennes situasjon.

De sa de fleste går fra de er 2-6 år. Hun gikk nesten ganske nøyaktig når hun ble 2 år. Så teorien om at de fleste snakker når de er 5-6 år – den statistikken der skal vi motarbeide.

Vi skal jobbe målrettet og motivert, så kan frøkna vår komme langt. Statistikk er til for å endres, og jeg er klar for å jobbe hardt for å nå målene 😁

Her er enhjørningen vår – unik som få andre

2 kommentarer

2 thoughts on “Superhelten Ellie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *