På besøk hos mommo og moffa

Categories Blogg

I helgen var vi så heldige å ha barnevakt, da mamma og pappa gjerne ville ha Ellie i helgen.

Det er jo gull verdt for oss, og vi takket selvfølgelig ja takk til dette 😁 Er jo veldig hyggelig for Ellie å bli kjent med «mommo» og «moffa». Jeg kjørte henne ned på torsdag, og ble over til fredagen, så vi skulle rekke å besøke min mormor også. I tillegg tenkte jeg også at det var greit at jeg var der litt før jeg dro igjen.

De hadde funnet på mye morsomt i helgen, og frøkna liker jo at det skjer litt.

Det ble en tur på lekeplassen der jeg var som barn, og de matet endene. Det ble selvfølgelig litt tid til å spise is også, og jeg tror frøkna har kost seg masse i helgen! 😍

Koselig at hun kan få et bånd til dem i så tidlig alder. Jeg husker selv når jeg var hos mormor som liten, og det er gode minner jeg tar med meg for resten av livet ❤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *