Det er jul – og en stressfri helg

Categories Blogg

Denne helgen har Ellie vært på «huset». Det har gitt rom for å slappe av, samt å få unna ting som er vanskelig ellers. Det vil si at jeg har fått pyntet hjemme til jul, vi har kjøpt julegaver, og rett og slett sovet ut 😂😁

Det er disse helgene man burde dra ut og finne på ting sammen, men noen ganger er det så godt å slappe av hjemme også. Desember er jo ofte en stressende måned, men i år skal jeg prøve å stresse minst mulig. Da blir det fort en mye hyggeligere juletid🎅🎄❄😍

Har jo blitt en del rydding og vasking, for det må jo til når jula skal inn i hus.

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å hente frøkna vår imorgen! Håper det ikke blir så mye utagering, for det er som regel tøffe dager etter helgen hun har vært borte. Hun har en adventskalender som venter på henne – så jeg er spent på reaksjonen når hun ser den. Må henge opp en og en gave, for hun kommer ikke til å forstå hvorfor ikke alle de 24 gavene kan åpnes med en gang – forståelig nok.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *