Enjoy the small things

Categories Blogg

Det hender så altfor ofte at jeg har lyst til å blogge når jeg er frustrert og lei, og det faller kanskje naturlig for meg. Men det er viktig at jeg kan dele de fine dagene med dere også.

Vi har hatt en fin periode – og alle tre har vist seg fra sin beste side i det siste.

Vi har ledd så vi har tårer i øynene, og vi har hatt det oppriktig morsomt sammen. Den opplevelsen har jeg ikke hatt med henne før. Joda, vi har ledd litt og smilt til hverandre – men at vi begge to får latterkrampe – kun ved å le sammen, det er en ny opplevelse for meg. Og jeg har lært meg at det er viktig å «leve i nuet» som de sier, og glemme bekymringer for noen minutter.  Det høres kanskje rart ut, men i de minuttene så glemmer jeg litt at vi er en annerledes familie. Da glemmer jeg faktisk alt – bortsett fra det faktum at jeg er så glad i denne fine jenta.

Vi finner på ting hele tiden nå, og har funnet ut at det må til for å kunne ha en «bedre» hverdag. Ellie har heldigvis verdens beste pappa, som gjør alt for at den jenta skal ha det som plommen i egget. De to har det veldig fint sammen, og det har blitt en liten pappajente nå.

Vi begynner ferien neste uke, og foreløpig har vi ingen planer. Vi skal besøke familien, og kanskje vi finner på å ta en spontan tur et sted. Men alltid hyggelig å besøke familie 😊

 

 

1 kommentar

1 thought on “Enjoy the small things

  1. Fine frøkna❤ Skjønner godt du blogger når det er vanskelig, man har jo ett behov for å få det ut. Jeg syntes du er veldig positiv i dine innlegg og har hvertfall alltid med en positiv vridning på slutten. Denne jobben er tøff og jeg syntes det er viktig og flott når du skriver om de vanskelige stundene også. Da føler jeg at vi er sammen om det, alle de boblende følelsene våre barn har. På godt og vondt😅 kos dere med ferie 🌞

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *