Ellie har blitt 2 år!

Categories Blogg

Idag fylte frøkna vår 2 år, og selv om hun ikke forstår stort av bursdagen enda, så er det hyggelig å gi henne litt ekstra oppmerksomhet på dagen.

Feiringen blir først neste helg, ettersom det er pinse denne helgen(og vi ikke ville ødelegge langhelgen for folk, da de kanskje ikke hadde reist bort osv). I tillegg blir det feiring i barnehagen på tirsdag 🙂 Planlegger å bake muffins, og satser på det blir godt mottatt.

Vi startet dagen med hjemmelaget rundstykker, før vi det ble ut på lekeplassen med venner. Så ble det besøk på verandaen fra jentene i nabolaget. Veldig hyggelig å se hvor glad de er i Ellie ❤

Gleder meg til å feire frøkna på lørdagen som kommer, da det er sjeldent vi er samlet hele familien.

Tror jeg har valgt å isolere meg litt, da jeg er så sliten og lei. Vi skal på møte på torsdag med avlastningsteamet, og jeg håper at vi kan komme igang så fort som mulig.

Vi er rett og slett utslitte, og for meg føles hele situasjonen håpløs akkurat nå.

Vet det er datteren vår, og at man aldri skal «gi opp», men nå trenger vi hjelp. Vi må få puste ut.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *