Godt & blandat

Categories Blogg

Det har vært nissefest i barnehagen, og det er mye kos i barnehagen i desember. Det er veldig hyggelig, men vi fikk beskjed om at Ellie hadde vært lei seg flere dager i barnehagen. Det har hun jo ikke vært før, så jeg kunne ikke forstå hvorfor hun var det nå. Helt frem til igår. Da så jeg alt verket som kom ut av ørene hennes. Hun har verket hull på trommehinnen (igjen..) og jeg har ikke klart å se det 😞 Ringte for å høre om vi burde gi dråper i øret, men på legevakten mente de at det allerede var på rett vei om verket kom ut, og hun har jo ikke hatt noe feber. Så da får vi håpe hun er i fin form igjen ☺ Dette er øreinfeksjon 4 i løpet av 5 måneder. Det holder nå 🙏

Men for å snakke om noe hyggelig; Denne helgen har vi hatt besøk av familie, og det har vært en helt topp helg! Er ikke så ofte vi får sett hverandre, og det er ekstra moro for Ellie å være med fetteren på samme alder.

Gøy å se hvordan hun utvikler seg for hver gang de sees. Før virket hun ikke så interessert, men nå var hun nyskjerrig. Så det er bra 😁

Idag var det familiemiddag, og det er veldig hyggelig at vi får til et treff før jul (da alle bytter på hvor de feirer julen).

Frøkna peker ofte på julekalenderen og venter i spenning på gaven som dukker opp der hver dag. Jeg var usikker på om det var noe «poeng» å lage kalender i år, men de glede hylene som kommer når hun ser pakkene er verdt alt styret 😍 Idag sa jeg til henne at hun måtte smile (jeg skulle ta et bilde), og jammen kom smilet (samtidig som hun pekte munnen oppover med fingrene etterpå, for å vise at hun visste hva et smil betyr). De øyeblikkene der – de gir meg alt i verden akkurat nå.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *