Bittersweet

Categories Blogg

Vi har hatt en frihelg, og det var en utrolig hyggelig helg 😁

Lenge mellom hver gang vi får vært ute begge to, og det er helt klart viktig å prøve å være kjærester oppi det hele ❤

Er forberedt på tøffe mandager etter helgene hun har vært på huset. Denne mandagen var vi så heldige som fikk besøk av en venn av Ellie og moren på middag. De leker så godt sammen, og det er så gøy å se hvordan hun responderer til de andre barna nå. Hun elsker jo all oppmerksomheten hun får, og kan le og kose seg. Så denne mandagen ble en veldig positiv opplevelse. Det var godt å få jenta vår hjem igjen – og for første gang klarte hun å vise oss at hun også hadde savnet oss. Vi fikk ikke kun utageringen og sinne mot oss, men vi fikk en hyggelig ettermiddag og kveld.

Jeg må ærlig innrømme at jeg har savnet at hun skal vise meg at hun er glad i meg. For selv om jeg forstår at jeg er en av de viktigste i hennes liv, så er det vanskelig å huske på det når man ikke får noen bekreftelse.

Men de siste dagene har hun vært veldig kjærlig, og hun har ledd og smilt mye.

Da er det ekstra sårt å sende henne på huset igjen imorgen. Hun vil jo være hos oss, og det er jo helt naturlig.

Mange dager teller jeg ned til hun skal på avlastning, men de dagene man bare koser seg uten altfor mye utagering – de dagene er det ekstra tungt å sende bort den lille jenta si, for hun ønsker jo å være hos meg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *