Kjøret går!

Categories Blogg

Noen ganger må man bare ha litt humor i hverdagen, for ellers blir det mange hindringer her i livet.

Igår tenkte jeg at Ellie og jeg skulle lage pannekaker (Toro pose vel og merke..), ettersom hun er så glad i å bake. Dette blir en hyggelig ettermiddag, det kan ikke slå feil. Vi er igang med å røre ut toro posen, og jeg setter bollen langt unna henne, for å hente smør i kjøleskapet. Jeg rekker ikke å åpne kjøleskapsdøra engang før jeg hører “dunk”, og ser ei forstørra frøken med røre over hele seg. Bildet sier mer enn 1000 ord sies det, og jeg kunne ikke ha vært mer enig! Vanligvis hadde jeg blitt sur og irritert, men her måtte jeg bare le. Sa til henne at det gikk helt fint, og at vi hadde litt igjen til noen pannekaker. Da kom smilet igjen <3 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Kjøret går!

  1. Hei. Skulle gjerne ha kommet i kontakt med deg, men finner ingen annen måte enn her. Uten å gå for mye inn på det her så gjelder det sammenslåing av kommunene. 😉
    Vil du sende meg en mail?
    Mvh, Connie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *