Våren er endelig her!

Categories Blogg

Vi har hatt en veldig hyggelig helg med familien, til tross for litt lite søvn.

Det er ikke ofte vi er på familiebesøk i en helg, og det har jeg lovet megselv å bli bedre på. Det er veldig hyggelig å sees, og jeg ser at Ellie virkelig koser seg ❤️

I dette innlegget har jeg bestemt meg for å ha et positivt fokus, og derfor har jeg lyst til å dele de fine øyeblikkene vi har hatt på lekeplassen i helgen. Til tross for at hun blir lei en aktivitet etter 2 minutter, så kan vi ikke isolere oss av den grunn. Det er forhåpentligvis noe vi kan trene opp, og kanskje hun kan holde på med en aktivitet litt lenger om noen år. Det er det verdt å jobbe for 😁

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *