Verdien i å ha ambisjoner

Categories Blogg

Jeg har tenkt mye på ting nå i det siste.

Jeg tenker generelt på mye, og har en lei tendens til å henge meg opp i mye unødvendig – som stjeler all energi og positiv tankegang. Det gjør meg ganske motløs til tider.

Det hele handler jo om at jeg må være så sterk hele tiden, når jeg egentlig har mest lyst til å bli den «gamle» Maria. Den gamle Maria var (ref. venner og bekjente) sprudlende, morsom, alltid blid og omsorgsfull. Ja, jeg håper jeg fortsatt har noen av disse egenskapene, men jeg føler jeg er en tristere versjon av meg selv om dagen. Kanskje jeg ikke har nok energi? Eller kanskje jeg rett og slett fortsatt er midt inne i sorgprosessen etter Ellie’s diagnose? Kanskje jeg bare må finne noe jeg brenner for igjen?

Jeg er villig til å prøve ut ganske mye for å bli «mitt gamle jeg» igjen.

Derfor skal jeg lage meg en bucketlist.

Det stemmer at du leste at jeg skal lage meg en god, gammeldags liste over ting jeg faktisk drømmer om å gjøre her i livet(selvfølgelig må de være gjennomførbare).

Jeg tror det er viktig for de fleste å ha ambisjoner om å gjennomføre ting her i livet.

Om det bare er å dra til USA – som forøvrig er et av mine punkter på lista.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *