Tiden flyr – selv om den av og til står stille

Categories Blogg

Jeg ser det har gått litt tid siden jeg laget det siste innlegget. Det er ikke alltid jeg blogger like ofte, da det ikke alltid er så mye nytt å meddele. Og det er som regel en fin ting 😁

Men Ellie har slitt med magen, og hun avsluttet nettopp en antibiotikakur, da vi var på uke 8 med diaré. Så nå håper jeg virkelig at magen hennes stabiliserer seg. Vi har også begynt å gi henne probiotika dråper for barn, ettersom antibiotika også er tøft for magen.

Idag var vi en tur i Sverige, da hun nektet å sove – til tross for at hun virket trøtt. Så da ble det en spontantur til Töckfors 😂🙈 Her fikk hun velge seg en ny «bade vott»(som ble en søt gris), og hun fikk en happy meal på Mc’Donalds – topp stæmning med andre ord 😂😍

Tidligere idag hjalp hun meg med å bake rundstykker, og det er moro å se at hun alltid ønsker å hjelpe til her hjemme.

Det er sykehuset igjen på tirsdag på øre-nese-hals avdelingen, og regner med det er for å sjekke at drenene sitter som de skal.

Ny uke imorgen – nye muligheter! 😎😁

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *